24-26.12.2024 ORAZ 1.01.2025, 6.01.2025 PRZERWA ŚWIĄTECZNA | WYSYŁKI ZREALIZUJEMY NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO | WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Według klas
- Nowości
-
Marki
- Allen
- Antal
- AS
- Blacksmith
- CanSb
- Clamcleat
- Devoti
- D-splicer
- ePropulsion
- Fendress
- Forsheda
- G Composites
- Gottifredi Maffioli
- Gul
- Harken
- Helly Hansen
- Holt
- Jobe
- Lalizas
- Liros
- Majoni
- Marlow
- New England
- Oakley
- Open Skiff
- Optimum Time
- Optiparts
- PolarWave
- PSA
- PSP
- Raymarine
- Ripper
- Robline
- Ronstan
- Rookie
- Rooster
- SeaSure
- SeaLine
- Selva Marine
- Showa
- Spinlock
- Sportis
- Vector
- West System
- Wichard
- Winner
- WIP
- Zhik
- Uvex
- Yachticon
-
Osprzęt
-
Odzież i obuwie
- Bezpieczeństwo
-
Naprawa i serwis
- PROMOCJE
- Kite/ Windsurfing
- SUP
- Giełda
- Outlet
- Gadżety
-
- Według klas
- Nowości
-
Marki
- Allen
- Antal
- AS
- Blacksmith
- CanSb
- Clamcleat
- Devoti
- D-splicer
- ePropulsion
- Fendress
- Forsheda
- G Composites
- Gottifredi Maffioli
- Gul
- Harken
- Helly Hansen
- Holt
- Jobe
- Lalizas
- Liros
- Majoni
- Marlow
- New England
- Oakley
- Open Skiff
- Optimum Time
- Optiparts
- PolarWave
- PSA
- PSP
- Raymarine
- Ripper
- Robline
- Ronstan
- Rookie
- Rooster
- SeaSure
- SeaLine
- Selva Marine
- Showa
- Spinlock
- Sportis
- Vector
- West System
- Wichard
- Winner
- WIP
- Zhik
- Uvex
- Yachticon
-
Osprzęt
-
Odzież i obuwie
- Bezpieczeństwo
-
Naprawa i serwis
- PROMOCJE
- Kite/ Windsurfing
- SUP
- Giełda
- Outlet
- Gadżety
-
-
Forsheda Gumowy amortyzator cumy 22-24mm czarny
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 24 godziny | ||||||||||||||||
Cena przesyłki |
11.9
|
Kod kreskowy | |
EAN |
- Opis
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
Amortyzatory FORSHEDA wykonane są z gumy EPDM, materiału o najlepszych właściwościach odporności na działanie promieni słonecznych, słonej wody i ozonu. Guma EPDM nie blaknie.
Lina jest po prostu przeprowadzana przez opatentowane nylonowe klipsy na każdym końcu, nie są potrzebne żadne dodatkowe węzły. Prosta, ale bezpieczna metoda, ponieważ im większe napięcie liny, tym lepiej trzymają się zaciski.
Długość przedłużenia amortyzatora gumowego FORSHEDA można dostosować do lokalnych warunków:
1 obrót linki wokół amortyzatora na spokojnych wodach bez tryskania i pęcznienia. Mała swoboda ruchu łodzi, niewielkie tłumienie.
2 zwoje linki wokół amortyzatora przy lekkim przypływie i na wodach pływowych.
3 zwoje linki wokół amortyzatora na otwartych i niezabezpieczonych kojach. Duża swoboda ruchów łodzi, mocna amortyzacja
Amortyzator jest przeznaczony dla liny o średnicy 22-24 mm.
Każda lina cumownicza powinna być wyposażona w amortyzator FORSHEDA.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Instrukcja bezpieczeństwa dla amortyzatora cumy
Przeznaczenie produktu
Amortyzator cumy to akcesorium wykorzystywane w żeglarstwie do ochrony jednostki pływającej oraz jej wyposażenia przed nagłymi szarpnięciami i siłami generowanymi przez cumy. Dzięki zastosowaniu tego amortyzatora, ryzyko uszkodzenia liny, pokładu lub innych elementów jest znacznie mniejsze, a cumowanie staje się bezpieczniejsze i bardziej komfortowe.
Zasady bezpiecznego użytkowania
Instalacja amortyzatora
Upewnij się, że amortyzator cumy jest odpowiednio zamocowany między cumą a jednostką pływającą, w odpowiednich punktach mocowania.
Amortyzator powinien być zamocowany w sposób, który umożliwia jego swobodne rozciąganie podczas szarpnięć, ale jednocześnie nie powinien mieć luźnych punktów, które mogą wpłynąć na bezpieczeństwo.
Zawsze sprawdź, czy elementy mocujące amortyzator są w dobrym stanie i odpowiednio dopasowane do rodzaju cumy.
Użycie podczas cumowania
Podczas manewrów cumowniczych, upewnij się, że amortyzator działa poprawnie i absorbuje szarpnięcia.
W przypadku długotrwałego cumowania, regularnie sprawdzaj stan amortyzatora, zwracając szczególną uwagę na jego napięcie i wszelkie oznaki zużycia.
Wymiana amortyzatora
Regularnie kontroluj stan amortyzatora, zwracając uwagę na jego elastyczność i potencjalne uszkodzenia materiału.
Jeśli amortyzator straci elastyczność lub wystąpią jakiekolwiek widoczne uszkodzenia, należy go natychmiast wymienić, aby zapewnić ciągłe bezpieczeństwo cumowania.
Regularna kontrola przed użyciem
Zwróć uwagę na elementy mocujące amortyzator, aby upewnić się, że są one odpowiednio zamocowane i wytrzymałe.
Kontrola napięcia
Sprawdź, czy amortyzator nie jest zbyt napięty ani zbyt luźny. Niewłaściwe napięcie może wpłynąć na jego skuteczność podczas absorpcji szarpnięć.
Czyszczenie
Regularnie czyść amortyzator z piasku, soli morskiej i innych zanieczyszczeń, które mogą wpłynąć na materiał i jego trwałość.
Sytuacje awaryjne
Zniszczony amortyzator: Jeśli amortyzator wykazuje oznaki zużycia, przetarcia, pęknięcia lub utraty elastyczności, należy go natychmiast wymienić na nowy.
Nieprawidłowe użytkowanie: W przypadku, gdy amortyzator nie pełni swojej funkcji lub jest używany w niewłaściwy sposób, może dojść do uszkodzenia jednostki pływającej lub innych elementów cumowniczych.
Potencjalne zagrożenia
Uszkodzenie cumy lub jednostki pływającej: Zużyty lub uszkodzony amortyzator może nie zapewnić wystarczającej absorpcji szarpnięć, co może prowadzić do uszkodzenia liny cumowniczej, pokładu lub innych elementów jachtu.
Brak odpowiedniego napięcia: Jeśli amortyzator nie jest odpowiednio napięty, może to skutkować nieoptymalnym działaniem podczas manewrów cumowniczych.
Kontakt w razie problemów
W przypadku zauważenia wady produkcyjnej lub uszkodzenia amortyzatora cumy, skontaktuj się z producentem lub punktem sprzedaży. Nie próbuj modyfikować produktu samodzielnie, aby nie wpłynąć na jego skuteczność i bezpieczeństwo.
Dane producenta
Forshedaverken AB
Forsheda Kvarnagård 3
SE SE-331 72 Forsheda
Sweden
+46 370 37 47 50
info@forshedaverken.se
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty