• Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, nie ma problemu!

Odeślij go do nas na podany niżej adres:

Sailovnia sp. z o.o.
Chwaszczyńska 131b
81-571 Gdynia

Nie zapomnij dołączyć do przesyłki:

- dowodu zakupu (paragon, faktura), który otrzymałeś wraz z towarem

- wypełnionego formularza zwrotu

Pamiętaj, że:

- na dokonanie zwrotu towaru masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki

- odsyłane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, nie mogą być używane ani uszkodzone

- nie przyjmujemy paczek odesłanych na koszt sklepu oraz odesłanych za pobraniem

- koszt odesłania zakupionych towarów, poniesiony przez Ciebie, nie podlega zwrotowi

- pieniądze za odesłane produkty otrzymasz w terminie 14 dni od daty odebrania przez nas przesyłki. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.

Formularz zwrotu towaru 

REKLAMACJE

Jeżeli dostarczony produkt posiada wady techniczne bądź uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy lub otrzymałeś przesyłkę, która jest niezgodna ze złożonym przez Ciebie zamówieniem złóż reklamację!

Pamiętaj, że:

- reklamację należy złożyć mailowo pod adresem reklamacje@sailovnia.pl

- reklamowane produkty należy odesłać do naszego magazynu dopiero po konsultacji mailowej. Reklamowany produkt należy wtedy nadać na podany niżej adres:

Sailovnia sp. z o.o.
Chwaszczyńska 131b
81-571 Gdynia

- nie przyjmujemy paczek odesłanych na koszt sklepu oraz odesłanych za pobraniem

- Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji do Działu Obsługi Klienta

- jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, naprawimy, lub wymienimy uszkodzone produkty na pełnowartościowe. Jeżeli nie będziemy mieli możliwości wymiany towaru (np. z powodu wyczerpania nakładu), gwarantujemy Ci zwrot równowartości zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji lub wymienimy na analogiczny o tożsamej wartości.

- reklamacje w pierwrszej kolejności rozpatrywane będą z tytułu gwarancji producenckiej o ile produkt jest taką objęty a zgłaszający nie zgłosi innej podstawy. 


RĘKOJMIA

Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania (wyjątek dotyczy nieruchomości, w przypadku których okres odpowiedzialności to 5 lat).
Terminu tego nie można skrócić, z wyjątkiem towarów używanych, dla których rękojmia trwa maksymalnie do roku.
Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.