24-26.12.2024 ORAZ 1.01.2025, 6.01.2025 PRZERWA ŚWIĄTECZNA | WYSYŁKI ZREALIZUJEMY NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO | WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Według klas
- Nowości
-
Marki
- Allen
- Antal
- AS
- Blacksmith
- CanSb
- Clamcleat
- Devoti
- D-splicer
- ePropulsion
- Fendress
- Forsheda
- G Composites
- Gottifredi Maffioli
- Gul
- Harken
- Helly Hansen
- Holt
- Jobe
- Lalizas
- Liros
- Majoni
- Marlow
- New England
- Oakley
- Open Skiff
- Optimum Time
- Optiparts
- PolarWave
- PSA
- PSP
- Raymarine
- Ripper
- Robline
- Ronstan
- Rookie
- Rooster
- SeaSure
- SeaLine
- Selva Marine
- Showa
- Spinlock
- Sportis
- Vector
- West System
- Wichard
- Winner
- WIP
- Zhik
- Uvex
- Yachticon
-
Osprzęt
-
Odzież i obuwie
- Bezpieczeństwo
-
Naprawa i serwis
- PROMOCJE
- Kite/ Windsurfing
- SUP
- Giełda
- Outlet
- Gadżety
-
- Według klas
- Nowości
-
Marki
- Allen
- Antal
- AS
- Blacksmith
- CanSb
- Clamcleat
- Devoti
- D-splicer
- ePropulsion
- Fendress
- Forsheda
- G Composites
- Gottifredi Maffioli
- Gul
- Harken
- Helly Hansen
- Holt
- Jobe
- Lalizas
- Liros
- Majoni
- Marlow
- New England
- Oakley
- Open Skiff
- Optimum Time
- Optiparts
- PolarWave
- PSA
- PSP
- Raymarine
- Ripper
- Robline
- Ronstan
- Rookie
- Rooster
- SeaSure
- SeaLine
- Selva Marine
- Showa
- Spinlock
- Sportis
- Vector
- West System
- Wichard
- Winner
- WIP
- Zhik
- Uvex
- Yachticon
-
Osprzęt
-
Odzież i obuwie
- Bezpieczeństwo
-
Naprawa i serwis
- PROMOCJE
- Kite/ Windsurfing
- SUP
- Giełda
- Outlet
- Gadżety
-
-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, nie ma problemu!
Odeślij go do nas na podany niżej adres:
Sailovnia sp. z o.o.
Chwaszczyńska 131b
81-571 Gdynia
Nie zapomnij dołączyć do przesyłki:
- dowodu zakupu (paragon, faktura), który otrzymałeś wraz z towarem
- wypełnionego formularza zwrotu
Pamiętaj, że:
- na dokonanie zwrotu towaru masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki
- odsyłane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu, nie mogą być używane ani uszkodzone
- nie przyjmujemy paczek odesłanych na koszt sklepu oraz odesłanych za pobraniem
- koszt odesłania zakupionych towarów, poniesiony przez Ciebie, nie podlega zwrotowi
- pieniądze za odesłane produkty otrzymasz w terminie 14 dni od daty odebrania przez nas przesyłki. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
REKLAMACJE
Jeżeli dostarczony produkt posiada wady techniczne bądź uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy lub otrzymałeś przesyłkę, która jest niezgodna ze złożonym przez Ciebie zamówieniem złóż reklamację!
Pamiętaj, że:
- reklamację należy złożyć mailowo pod adresem reklamacje@sailovnia.pl
- reklamowane produkty należy odesłać do naszego magazynu dopiero po konsultacji mailowej. Reklamowany produkt należy wtedy nadać na podany niżej adres:
Sailovnia sp. z o.o.
Chwaszczyńska 131b
81-571 Gdynia
- nie przyjmujemy paczek odesłanych na koszt sklepu oraz odesłanych za pobraniem
- Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji do Działu Obsługi Klienta
- jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, naprawimy, lub wymienimy uszkodzone produkty na pełnowartościowe. Jeżeli nie będziemy mieli możliwości wymiany towaru (np. z powodu wyczerpania nakładu), gwarantujemy Ci zwrot równowartości zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji lub wymienimy na analogiczny o tożsamej wartości.
- reklamacje w pierwrszej kolejności rozpatrywane będą z tytułu gwarancji producenckiej o ile produkt jest taką objęty a zgłaszający nie zgłosi innej podstawy.
- w celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o wypełnienie CZYTELNIE, FORMULARZA REKLAMACYJNEGO w języku angielskim lub polskim (formularz wysyłany jest do producenta), następnie podpisanie go oraz odesłanie skanu wypełnionego formularza na adres reklamacje@sailovnia.pl. Formularz jest do pobrania/ wydrukowania poniżej w linku. Formularza nie edytujemy na stronie i nie zmieniamy zawartości pliku.
Formularz reklamacyjny
RĘKOJMIA
Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania (wyjątek dotyczy nieruchomości, w przypadku których okres odpowiedzialności to 5 lat).
Terminu tego nie można skrócić, z wyjątkiem towarów używanych, dla których rękojmia trwa maksymalnie do roku.
Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.